.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش سوزي در آسايشگاه سالمندان مريم رشت

آسايشگاه سالمندان مريم واقع در جاده پيربازار رشت امروز در آتش سوخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس كه از اولين دقايق حادثه در محل حضور داشت، اين آتش سوزي ساعت 2 بعد از ظهر ديروز از اتاق مديريت آسايشگاه در طبقه فوقاني ساختمان دو طبقه آغاز و به سرعت ساختمان را در برگرفت.
مسئولان آسايشگاه بلافاصله 45 سالمند ناتواني را كه با نگاه‌هاي وحشت‌زده به آتش مي‌نگريستند به خارج از ساختمان انتقال داند.
به گزارش فارس، ماموران آتش نشاني ايستگاه 4 رشت، پس از 4 دقيقه بعد از تماس تلفني در محل حادثه حاضر شدند.
از آنجائيكه يك انبار كاغذ در كنار اين آسايشگاه قرار داشت، آتش نشانان بلافاصله عمليات جداسازي را انجام داده تا آتش به اين قسمت سرايت نكند.
به گزارش خبرنگار فارس از محل حادثه، ماموران انتظامي، نيروهاي اورژانس، امداد برق و گاز نيز بلافاصله در محل حاضر شدند تا از بروز هرگونه حادثه احتمالي جلوگيري شود.
وسعت آتش سوزي به حدي بود كه 2 ايستگاه ديگر آتش نشاني نيز به محل اعزام و با محاصره شعله‌هاي آتش سعي در خاموش كردن آن داشتند.
كيانوش كوچكي نژاد مديركل بهزيستي استان گيلان نيز بلافاصله پس از اطلاع با حضور در محل حادثه به خبرنگار فارس اظهار داشت: برنامه ريزي براي اسكان 45 سالمند اين آسايشگاه انجام شده و امكانات لازم براي كنترل و پرستاري از آنان فراهم است.
وي به همراه معاونين بهزيستي و مددكاران آسايشگاه، هماهنگي انتقال سالمندان را به آسايشگاه سالمندان سليمانداراب انجام دادند و اين سالمندان با 4 دستگاه آمبولانس و يكدستگاه ميني بوس به محل امن منتقل شدند.
رئيس تيم اعزامي اورژانس گيلان نيز به خبرنگار فارس گفت: 2 پايگاه مركز فوريت هاي پزشكي علي آباد و گلسار به دليل حساسيت حادثه به محل اعزام و همزمان با عمليات اطفاء حريق به تعدادي از سالمندان كه وضعيت حادي داشتند خدمات درماني ارائه دادند.
علي فيض ثابت افزود: 4 نفر از اين افراد كه دچار دود گرفتگي شده بودند در خودروي اورژانس اكسيژن تراپي شدند.
مسئولان آسايشگاه حاضر به گفتگو با خبرنگار فارس نشدند، اما به نظر مي رسد بيش از 500 ميليون ريال براساس اعلام يكي از كارشناسان بهزيستي استان به ساختمان آسايشگاه خسارت وارد شده است.
غلامرضا قمي رئيس ايستگاه 4 آتش نشاني رشت كه به عنوان اولين گروه به محل حادثه اعزام شده بود به خبرنگار فارس گفت: علت حريق در دست بررسي است و به زودي اعلام مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.